20. 8. 2015.

Music is my life

Dugo sam razmisljala o cemu da pisem , i setila sam se MUZIKE . Odmah da kazem da sam ja prava osoba za pisati o muzici . Ne sviram nikakav instrument ali zato obozavam da pevam . Tesko da mogu zamisliti osobu koja vise u muzici uziva od mene same . Biram mnogo muzicke pravce , ako je pesma lepa i tekst ima nekog smisla , mogu  reci da cu je poslusati bez obzira na to da li spada u narodnu muziku ili zabavnu . U zavisnosti od raspolozenja punim svoje baterije upravo glasnom muzikom uz koju cesto plesem . Imam dosta ritma za ples . A kako plesati ako nemate muziku koja ce da vas nosi . Zamislite bilo koji tezak fizicki posao u pratnji muzike koju bas volite i sve ono sto treba da uradite nece delovati tako tesko i kao obaveza . Svaki lep dogadjaj u mom zivotu ali i u tudjim zivotima propracen je upravo muzikom i dobrim raspolozenjem . Kad malo bolje razmislim , za svako doba dana i noci , godisnjeg doba ili povoda postoji odredjena muzicka kompozicija koja ga cini lepsim i upotpunjuje . Muzika daje boje i pokret ovom malom svetu , koji osim muzike , tesko da ima neku lepu tvorevinu . Zamislite svet bez tonova , onih tonova koji vas teraju na pokret i radost . Pa cak i kad vam se place i osecate teret na dusi neke je stvari lakse preboleti uz muziku
Nadam se da vam se ovaj post svideo . Do sledeceg vidjenja BAY ♥               
               

Нема коментара:

Постави коментар